zaterdag 23 juni 2012

Buiten lopen...

En daar heb je het: ben je lekker bezig op de loopband in een heerlijke koele sportschool en het enige wat je om je heen hoort is dat het buiten lopen dan zo erg tegenvalt..

Zo ben ik dus eerder al mijn outfit gaan kopen voor het buiten lopen en vanochtend de stoute (ren) schoenen aangetrokken om eens te gaan kijken hoe dat dan gaat... manlief kiest een fijne route uit van een kilometer of 2/2.5 want ja buiten lopen valt altijd erg tegen....

nieuwe kleren aan, nieuwe schoenen aan, runkeepertje erbij.....en lopen maar! En dan zakt mijn broek af.... letterlijk dus :-((. Mijn telefoon is zo zwaar dat ik na 200 meter al sjorrend aan mijn broek probeer door te lopen. Toch maar even wandelen en mijn broek aansnoeren want dit schiet niet op! Dan kom je er ook achter dat die harde wind tegen niet echt meewerkt en het is vast ook een graad of 18..... Leuk man! Hoe dan ook laat ik me natuurlijk niet kennen in mijn superblitse knalroze pak en ren door met een langzamerhand vuurrood hoofd (geloof me!). Na een flink stuk kan ik echt niet meer en ga even wandelen, ik denk een meter of 100 ren weer even door en wandel weer even een meter of 100 om uiteindelijk rennend aan te komen thuis met 3.36 km op de teller..... SANDER! grrrrrr.... Maareh die heb ik wel weer mooi in de pocket!

Best relaxed, dat buiten lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten